BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 21, 2011

here we go again :)

malas nak update blog. itulah permasalahan yang melanda niniey skrg. -.-

today best jugak lahh.
madam manmeet last day! aku present poem derr. cuak? ofcoz! sejuk je tangann.
but at last my prformnce was not bad kott.
just ngn class je kelakar skit. haha. poem tu lah merepek je
sampai piena pon tergelak.then dah melarat jadi gelak berjemaah :p
mggu lepas jumpa dayana. again okayh! hehe
but rambut baru aku skrg ni sumpah buruk.
maluuuuu jeh dayana nmpk. hihi
zzzz~ kuat makan. haaaa big big problemo.
hari hari aku spent bout rm4 kt skolah. kalau ada band, rm7-8.
tak bankrup cpat bpak aku cmtu? hmm. apa bole buat.
perut ni mintak makanan jee -,-
so target lpas ni nak diet. HAHA tak pernah jadi pn bfre ni aku try. moronn!
but whatever lah ye, 17/2 ade pemilihan mssm golf.
so CHAIYOK NINIEY -.-' hehe!
stiap minggu jadual pack lah nampaknyaa. takpe2, demi masa depan yang cantik lagi kaya.
okay lah, berfore aku merepek pnjang lagi. better chiao dlu. :)

*sayratiqasoyfittrikapaieneyzapienasyawaladhaazmiera. aku cepat rindu korang ;( sobs!

----- iklan ; blog ni akan di kemaskini apabila jari rajin menaip sahaja.sorry and last but not least saya punya blog tak cantik macam blog anda :) thanks!

0 comments: